Musikkvideoen til sangen Adore You av Miley Cyrus - SKUFFET!


Jeg, som nesten alle andre, er opptatt av Miley Cyrus om dagen. Jeg er opptatt av:
  • opptredene hennes (som er herlig sære med kortvokste mennesker, merkelige kostymer, solid stemme live og videoer med katter i bakgrunnen på scenene)
  • den nye platen hennes
  • bildene av henne som er blitt tatt, intervjuer med henne som ligger ut på Youtube
  •  og det ene intervjuet med henne som er skriftlig av The Rolling Stone
  • klærne hun går i 
  • sminken hennes 
  • håret hennes


    En av favorittlåtene mine på den nye platen er Adore you, den første sangen på platen. Jeg har lenge sett for meg min egen musikkvideo i hodet mens jeg har gått og lyttet til sangen med ørepluggene i ørene. Min film er romantisk, storslått, bestående av vanngrotter der vannet reflekteres på grotteveggene, romantiske reiser mellom et kjærestepar der han er i militæret osv. Det var vakkert, det var kjærlighet, det var tårer og ekte følelser. Og hva får jeg servert? Miley som ligger under et laken og onanerer mens hun filmer seg selv.
    Herrigud, jeg er så skuffet!

Kommentarer

  1. Jeg tenker at alt som framstilles som kunst er kunst, men ikke nødvendigvis god kunst. Og også musikk er en kunstform. I dette tilfellet opplever jeg det likevel som spekulativt og mer som markedsføring enn kunst.

    Dette er en dame som nok gjør seg best på øret.:)

    Bjørn

    SvarSlett
    Svar
    1. Må si meg enig i konklusjonen din angående denne videoen. For meg som liker akkurat denne låten (ikke alle låtene på platen som faller meg god) ble den nesten ødelagt. Dette er nok for å selge. Det kan gå begge veier også, for min del hadde jeg latt være å kjøpe pga av denne videoen. Det er godt de ikke viser filmer på Spotify som jeg bruker til å høre på nesten all musikken.

      Jeg har kjøpt mange plater, alltid vært opptatt av musikk men nå har jeg bestemt meg for å kjøpe LP-spiller og da har det blitt CD-plate stopp inntil videre. Skal heller satse på LP-plater i fremtiden!

      Slett
    2. Vinyl er kjekt. Veldig håndfast. Og det å ta en ut av coveret og legge den på spilleren får noe nesten seremonielt over seg, fordi den bør behandles varsomt og med respekt. Selv har jeg ingen spiller nå, og kun én plate igjen fra det som en gang var en liten samling. The Heart Of Saturday Night med Tom Waits.:)

      http://www.youtube.com/watch?v=Ny3K8Dqth1M

      Ha en fin uke.:)

      Slett
    3. Takk for link! Jeg sitter å hører på platen nå mens jeg tjoner rundt med ting som må bli gjort på internettet som å betale regninger osv.

      Slett

Legg inn en kommentar