Miley Cyrus covrer Summertime Sadness av Lana Del Rey


Kommentarer

  1. Ikke helt my cup of tea dette. Først blir jeg påminnet om alle grøssene fra Disneyperioden, og så kom tunga som dingla i alle retninger. Jeg ser heller ingen tydelig kjerne i henne, hun står hun mest for overflate, opplever jeg. Og musikken blir litt for glatt og perfekt. Da liker jeg langt bedre låta som ligger under her.:)

    Bjørn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Takk for kommentar!
      Du har veldig gode begrunnelser for at musikken hennes ikke faller i smak hos deg.

      Selv er jeg begeistret for nyplata, det er første gang jeg i det hele tatt har gitt Miley Cyus noe oppmerksomhet, barnestjerner og barnepop sliter jeg med. Så kom plata her da. Og du har rett, mye av henne og musikk er glatt og perfekt. Denne konstrasten fra Slayer og Antony and The Johnsons som jeg alltid hører på, gjør meg godt. Det er en spennende pop-plate men absolutt ikke for alle nei.

      Sangen Man Of The Year gikk på repeat i stua her i går, den vokste på meg for hver gjennomhøring. Den synes jeg kan være for glatt og perfekt igjen, hip hop liker jeg best 'skittent'. Men den har kraft.

      Slett

Legg inn en kommentar